2013. június 14., péntek

[Interjú] 2012.12.13. BTOB @ A Thai szupermodellverseny konferenciája


December 13-án a Dusitthani Hotelben a 7 tagú koreai idol csapat a BTOB a Cube Entertaiment-től bemutatkozott és jövőbeli terveikről meséltek a thai riportereknek.

Changsub: Sawaddee Krub.  Changsub vagyok. Énekes .
Minhyuk: Minhyuk vagyok,rocker
Sungjae:  Sungjae vagyok
Hyunsik:  Hyunsik vagyok.
Ilhoon: A nevem Illhoon. Az aranyos és jóképű.
Eunkwang: Eunkwang vagyok.
Peniel: Peniel vagyok.



Riporter:
Ez az első alkalom, hogy Thaiföldön jártok, sok rajongó üdvözölt a repülőtéren....Milyen érzés???
Hyunsik: Tegnap érkeztünk először Thaiföldre. Boldog vagyok, hogy itt lehetek és, hogy sok rajongó támogat minket. Thaiföld az az ország, ahova az anyukám és az apukám ment a mézesheteire.

Riporter: Bármelyikőtök volt már Thaiföldön ezelőtt???  Az idősebbek mondtak valamit Thaiföldről??? Mit mondtak???
 Ilhoon:Ez az első alkalom minden tagnak. Az idősebbek azt mondták "Mész Thaiföldre?? Menni akarok veled!"

Riporter:Mi a helyzet a munkával???
Minhyuk: Megjelent a dalunk "Press Play" címen, mely régies stílusú. Hallgasd meg.

Riporter:Milyenek a lányok, amikor a BTOB a "MY GIRL"-t énekli?
Sungjae: Mindenféle^^ Most mindenkinek elakaron énekelni a MY GIRL-t

Riporter: Leader, Mondj valamit arról, hogyan kell vigyázni minde egyes tagra.
Eunkwang:Először nagy nyomás nehezedett rám, de mindenki nagyon keményen dolgozott. Néhány tag néha későn kelt.

Riporter:Minhyuk, valóban nagyon szép a bőröd. Mi a titkod???
Minhyuk:Nem használok minden reggel arclemosót :csak hideg vizet, egy kis krémet és nem stresszelem magam.

Riporter:Hyunsik, neked jó az alakod és sexy izmaid vannak. Mi a titkod, hogy fitt és kemény légy???
Hyunsik:Folymatosan edzek és sok húst eszek.

Riporter: Peniel, tudtad, hogy a rajongóid csak úgy hívnak, mint "egy ártatlan amerikai fiú".....Milyen érzés???
Peniel: Igen. Ez a szó az enyém.

Riporter:Te vagy a legjobb a rappelésben....lehetne, hogy rappelsz nekünk???
Ilhoon: Énekelni fogok a Press Play-ben.

Riporter: Mi az előnye egy Maknae-nak???
Sungjae:Senki nem kötekedik velem, de én mindig kötekedek velük... és jót hízelgek....amikor valami rosszat csinálok... csak hízelgek és akkor ők megaják magukat.

Riporter:Ha a BTOB csatlakozna egy model versenyhez....Ki lenne a győztes modell???
Sungjae:ÉN! mert én vagyok a Maknae
Ilhoon:Mindenki az első lenne.


Riporter:Csatlakozni fogtok a 2013-as United Cube koncerthez az idősebekkel. Izgatott vagy??
Van valamiylen különleges előadás???
Minhyuk: Nem csak koreai rajongók,thai rajongók is jönnek a koncertre. Lesznek különleges együttműködések más előaókkal a koncerten. Most a tervünk, hogy fellépjünk Koreában, Japánban és Kínában, de tervezünk fellépést Thaiföldre is.



Ez egy régebbi fordítás!! A forrás feltüntetése nélkül kérlek ne vidd!! Köszönöm!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése