2013. július 1., hétfő

Vixx [Interjú] Július 2013 CECI kiadás





N/Cha Hakyeon


Bemutatkozás:A tökéletes leader, akinek mindene van: puha karizma, cukisság és szexisség!

Amiket előkészített a 'hyde' promóciójára:Amíg az előző fellépéseket figyeltem próbáltam keresni mögöttük a kifejezéseket vagy a táncmozdulatokat.

Titkos fegyvere:Egy fejlesztett szexualitás ami arra fog késztetni téged, hogy elfeledkezz 'Cha Yeojiról!'

Egy évvel ezelőtt: fiatal voltam. Bár még nem vagyok felnőtt. haha. Összehasonlítva 1 évvel ezelőtt a feladatom, hogy vigyázzak a tagokra, jobban nőt.

Egy olyan előadás, ami szerinted a legmenőbb: Shinne 'Sherlok'és 'Dream Girl'. A koreográfia és az előadás nagyon menő.

Mint leader, mikor probléma van a csapatban: Csendben hallgatom őket a saját területemen. Olyan típus vagyok,aki olyan módon beszélget valakivel, hogy megértsük egymást. Találkozókat nyitok ki a nappaliban. Minden vélemény fontos.

A legkeményebb dolog otthon a legfiatalabbnak lenni, de a csapatban a legöregebb : Azt gondolom, hogy ez tulajdonképpen segített nekem, hogy a legfiatalabb vagyok a családomban és így sok szeretet kaptam, amíg felnőttem. Azt hiszem mióta ennyi szeretetet kaptam lehetővé teszi, hogy megosszam ezt a szeretetet. Hálás vagyok, amikor a tagok számítanak rám.




A képességeid kiemelkedőek bizonyos helyzetekben: Ez legfiatalabbként a különféle tapasztalataim miatt lehetséges!  Azóta sok alkalom adódott, hogy én voltam a legfiatalabb mint például a tánccsoportomba, a vállalatnál és még mikor musical-t csináltunk, azt hiszem  egy képességet szereztem és gyorsan észreveszek bizonyos helyzeteket.

Egy olyan félreértés, amit meg akarsz magyarázni: Mint leader, vannak esetek mikor egymagam megyek változatos programokra vagy rádiókba. Hiszem, hogy vannak olyan rajongók akik szeretnének más tagokat is látni.

Ha nő lennék:Szeretnék elmenni egy randira Ravival, aki jól vigyáz magára. Valaki aki tudja, hogyan kell szeretni saját magát, azt tudja, hogyan kell ápolni egy másik személyt.


Valami, amire féltékeny vagy egy másik tagra: Ken benyomására és eszére.

A pillanat, mikor a többi tag szeretetre méltó: Mikor a mi legfiatalabb tagunk Hyuk üzenetet hagy nekem éjszakánként. Mikor Ravi megmutatja az aegyo-ját (cuki szinészkedés)

A zenész akire felnézek: Taeyang hyung és Justin Timberlak.

Végső célod: Trendé válni. Olyan híresség akarok lenni, aki a színpadon ragyog és vad benyomást hagy.



LEO/Jung Taekwoon



Bemutatkozás: A Vixx fő énekese

Amiket előkészített a 'hyde' promóciójára: Miközben néztem Jo Seungwoo zenei dvd-jét, észrevettem, hogy nem csak a vokális hangok, de a testmozgások is jók és gyakoroltuk ezt.

Aki egy évvel ezelőtt voltam: nincs különbség a mostani énemhez képest. Mindkét a múlt év és ez az év, még mindig úgy érzem folyamatos

A címben "Csapat vezető"  (TO:valaki aki szigorú szabályokat hoz és a helyükre teszi a dolgokat): részben megfelelő. Viszont nem oktatom ki ok nélkül az én dongsaengs-em. Az egyetlen alkalom,hogy láttam durva szavakkal, mikor valami modortalant  csináltak.

A futball játékos napjaid alatt: Mindig feszültséggel éltem minden nap a túlélés érdekében, személy szerint durva volt magamnak. Mikor ezekre az időkre gondolok, nem tudom, hogyan tudtam elviselni. Még mindig éneklem, hogy 'légy erős' fiatal Taekwoon.

Az ok, amiért te vagy felelős a főzésért a csapatban?: Megtanultam , miközben apámat néztem. Ráadásul miközben kollégiumi életet élsz,  készen kell lenni. Bár én vagyok az egyik legrégebbi hyung a csapatban, úgy érzem köteles vagyok gondoskodni róluk.

Mikor van ideje pihenni: Gyakran hallgatok zenét. Nem rég elkezdtem élvezni a média munkáját, úgyhogy keményen dolgozok, tanulom, hogy hogyan kell komponálni.

Egy félreértés, amit szeretne tisztázni:Egy kicsit még mindig félénk vagyok, mikor változatos programokra megyünk. Szerencsére, hálás vagyok hogy a rajongóim tudják és megértik, hogy valójában egy kedves ember vagyok. Cserébe még keményebben dolgozok az énekkel és a tánccal a színpadon.

Valami amit írigyel egy másik tagtól: Ken jókedve. Az ő ereje, hogy az emberek boldogok körülötte.

Egy alkalom, mikor valaki éppen kedves: Mikor az én dongsaeng-eim gyakorolnak, ők leginkább szeretetre és csodálatra méltóak.

A rajongók akik megőrülnek a helyes bájaidtól: Őszintén szólva nem értem. Egyszerűen megpróbálom megmutatni a másik oldalam, ami nem sminkelt.

Amikor én szeretek: olyan típus vagyok aki jól kifejezi az érzéseit. Őszinte vagyok a szerelemben.



KEN/Lee Jaehwan

Bemutatkozás:A Vixx cuki és igaz ember fő énekese, aki felelős a poénokért a csapatban.  A specialitásom a beatbox-lás és a rajzolás.

Amiket előkészített a 'hyde' promóciójára: Miközben néztem a Dr. Jekyll és Mr Hyde müzikelt és hasonló animéket, gyakoroltam a kifejezéseket és gesztusokat.

Titkos fegyvere: A merev tekintetem és a gyors testmozgásaim. A vállam, ami igazán férfiasan néz ki.

Ken 1 évvel később: zenész, aki egy szövegíró és dalszerző lesz! Jelenleg keményen dolgozok a szövegírással. Ami a zeneszerzést illeti tanulom az alapokat. Nem akarod látni a saját komponált dalom néhány év múlva?

Valami, amit meg akarsz tanulni: Hogyan kell játszani, dobon, gitáron, zongorán. Mert , amikor tanultam taekwondozni és K1 harcolni a debütálás előtt. Tanulni szeretnék kevert harcművészeteket és boxot.

Hogyan enyhíti a stresszt: Vagy játékokkal játszok vagy hangos zenét kapcsolok be a gyakorlóteremben és éneklek ehez.

Mikor adnak neked erőt a tagok?: Mikor éppen csak nézem őket, erősödök. Használom a hangulat-gyártó hatásom, de később a többi tag mosolyogtat meg. Akármikor ez történik azt gondolom 'ah' a többi tagnak volt ehez kedve. Ha arra gondolok büszke és boldog vagyok.

A kihívásod a KenTV irányába: Ez nem kihívás. Titokban mindig filmezek. Haha. Viszont  nem tudok segíteni, de fut a KenTv.  Híres leszek és csodálatos vendégeket hívok. Kérlek!!

Mikor alakul át a cuki Ken férfivá:
1. Mikor a színpadon állok.
2. Ha gyakorolok.
3. Mikor mérges vagyok.

Mikor szerelmes : Elsőre félénk vagyok, de ha már kényelmesen érzem magam sokat aegyo-zok.

A diéta hogyan...: Edd mind a három étkezést. Nem! nassolás 6-kor és éjjel körübelül 20 percen keresztül futottam.

Valami amire féltékeny vagy egy másik tagra: N hyung képes szocializálódni.

A pillanat, mikor a többi tag szeretetre méltó: Mikor látom, hogy Ravi vigyáz magára, szintén erőfeszítéseket kezdek tenni.

A végső cél:Mint a Big Bang rangidősök, mindegyikük után sóvárgok, hogy legyen egy bizonyos megkülönböztető színem.



Hongbin/ Lee Hongbin

Bemutatkozás: Az én hangom amit jó hallgatni az én bájos pontom!

Amiket előkészített a 'hyde' promóciójára: Mivel nem volt szükség sok elemre,  az előadásunkhoz, keményen dolgoztam, hogy megpróbáljam ellensúlyozni a kifejezéseket és gesztusokat.

Gyors képességeim, hogy felismrem a különböző helyzeteket: a nővéremnek köszönhetem. A fiatalabbik nővérem nevelt meg, mivel
én voltam a rosszfiú.

Valami amivel dicsekedni akarsz a nővéreidről:
1.Csinosak azon a ponton, ahol a férfiak is megfordulnak utánuk.
2. Vigyáznak rám és ápolnak, mint egy anya
3. Eljönnek velem vásárolni

A megjelenésem és a férfias személyiségem ellentétben volt: annak a ténynek köszönhetően, hogy a barátaimmal való edzéssel töltöttem az iskoláskorom legnagyobb részét. Életerős dolgokkal vagyok elég rossz.

Egyetemi élet:Jelenleg reggeli órákat veszek. Bár fárasztó, de mókás. Sokkal közelebb kerültem az osztálytársaimhoz.

Az ideális kép az egyetemi életről: Hallok a vak randikról vagy a MTs-ről, de úgy tudom, hogy ez nehéz, mert sokat isznak. De egyszer szeretnék elmenni.

Az alkohol tolerancia szinted: Engem azelőtt soha nem ütöttek ki.

Egy nemrég vásárolt új elem a kolikban: Gőzölős vasaló. Bár nekünk nincs tévénk vagy számítógépünk a kolikban, a tagokkal egész nap tudok játszani.

Egy mondat, ami a közel múltban trend lett a tagok közt:Ha minden megy "Ó mi ez, mi ez, mi ez!" egyszerre. Ezt egy kicsit kínos számomra egyedül csinálni vagy megpróbálni. haha.

Ha színészkedni kezdek: Iskolai egyenruhát szeretnék viselni és vissza menni középiskolai diáknak.

Ha nő lennék: Szeretnék Ken hyug-al randizni. Nagyon humoros és jól tud énekelni.

Valami, amire féltékeny vagy egy másik tagra: N hyung tehetségére. Szexsziségét a színpadon, a tekintetét mikor táncol.

A pillanat, mikor a többi tag szeretetre méltó: Mikor Hyuk játszik a szobában. Mikor edzek eléri, hogy zaklasson engem, de ha egyszer tesz valamit bosszút állok (nevet)

Végső cél:A nyílvánosságból sokan tudjanak a Vixx-ről. Még a nagymamám barátai is!


Ravi/Kim Wonshik

Bemutatkozás: A Vixx rapper-e. Egy 20 éves fiatalember, aki arról álmodozik, hogy művész lesz, mint dal és szövegíró.

Amiket előkészített a 'hyde' promóciójára: Az első mini album óta, több szöveget írtam, mint szoktam és írtam kb. 3 rappet és a legjobbat eladnám.

Hogyan kezdett szövegeket írni: Azt hiszem, hogy egy rappernek határozottan írni kell rap szöveget. Sok dalt halmoztam fel ,de azt tervezem, hogy felfedem mikor alkalmam lesz rá. Egy kicsit kapzsi vagyok. hu

Amikor szöveget írok: Kis szituációkat használok, amiket megtapasztaltam és használom őket, mint alap gondolataimat. Nincs sok tapasztalatom a szerelemben, és igyekszem, hogy valami nagyjááljanak össze. Összefoglalva ami filmeket láttam vagy könyveket olvastam és más emberek történetei, szintén egy egészet alkotnak. Felkészültem, hogy dalszövegeket írjak, amit igazán a jövőben szeretnék és ettől szintén sebzetté válok.

Vixx versengő pontja:Minden bizonnyal ez az előadásunk! Mindegyik tag saját különböző karakter, így a a fellépéseken egybe olvadunk. Bár még mindig ugyanazzal a vámpírfogalommal mentünk keresztül, mint az előző albumon, de adtunk hozzá némely dinamikusságot. Kérlek óvatosan nézzétek a tagok különböző oldalait a "Hyde"-ba.

Akire felnézel: G-Dragonra. Azt akarom, hogy  mint művész hasonló írányba menjek.

A bevásárlóhely, amit nagyon szeretek: Mindig az internetet használom, de az a típus vagyok aki egyszerre egy csomót vásárol.

Melyik az a Vixx tag, aki arról álmodik, hogy MC lesz: A jövőben szeretném kipróbálni magam MC-ként egy zenei programban.

A pillanat mikor az ember szíve, KiM Wonshik gyenge lesz:
1. Mikor a családomra gondolok.
2. Mikor egy személy megsért.
3. Mikor egy tállal szedek a menüből.

'A húga bolond' a következő beceneve: nagyon kínos dolog. Ez azért van, mert tény, hogy szeretem a húgomat és vigyázok rá ami nyílvánvaló.

Valami amivel dicsekszel a húgodról:
1. Nagyon csinos
2. Kedves és tökéletes
3. Jól bánik a szüleinkkel úgyhogy nagyon csodálatra méltó.

Ha kapnál egy nap szünetet, mit szeretnél csinálni?: Takarókat helyznék el a padlón a házamban és az egész családommal együtt aludnánk.

A végső cél:Művészként remek zene és előadás, Örökké együtt lenni a tagokkal és a Vixx-el.


HYUK/Han Sanghyuk

Bemutatkozás: A Vixx legfiatalabb tagja, aki merész és energikus.

Egy olyan múlt amire büszke vagy:Az alelnöki cím az iskolában és az első.

Amiket előkészített a 'hyde' promóciójára: Bármennyire is ez egy olyan album, ahol nagy szerepet adtak, keményen dolgoztam a
próbákon annak érdekében, hogy harmóniában legyek az én hyung-jaimmal.

Hyung,a ki több mint barát:Hongbin hyung és Ravi hyung.

A hyung, aki a legijesztőbb:Annak ellenére, hogy általában 'N-jumma' a leader-ünk, N hyung a legfélelmetesebb, mikor mérges.

Egy halálos tett a legfiatalabbként: Mikor az én hyung-jaim mérgesek, nem vagyok az a típus, hogy vigasztaljam őket. Őszintén mondom nekik, hogy sajnálom.

Valami, ami nehéz,  korán elindította ezt a fajta társadalmi életet: Bár vannak kifejezetten nehéz pontok, azt hiszem ez egy lehetőség arra, hogy gyorsabban megérjek mint mások. Keményen fogok dolgozni, hogy az emberek azt gondolják "Nem számít, hogy ki látja, Han Sanghyuk boldogan él."

Ha egy normális diák lettem volna: Követtem volna az apukámat, aki fa házakat készít és valószínűleg építész lennék.

Mikor 20 éves leszek: képes leszek elmenni este 10-kor és 19+-os filmeket nézni a színházban az én hyung-jaimmal.

A cél, amit 20 évesen szeretnék elérni: valaki más álmává válni.

Idolok, akik a barátaim: Nu'Est-es Minhyun, MYNAME-es Chaejin és a BTOB-s Sungjae. Ők mind 1995-ös barátok.

Ha én lány lennék: Szeretnék Hongbin hyung-al randizni. Mert ő férfias.

A pillanat, mikor a többi tag szeretetre méltó:Mikor N hyung alszik. (nevet)

Példakép: A sokoldalú előadó művész Lee Seungki.

Valami mohóság a színészetben: Úgy hiszem, hogy a mi fellépésünk a színpadon tipikus színészkedés. Mikor a Vixx-en keresztül teljesen elismert énekessé válok, szeretném kipróbálni a színészkedést.

A végső célod: Nyilvános művésszé válni.



(Végre ezzel is elkészültem. Néhol kicsit értelmetlennek tűnhet, de próbáltam minél magyarosabbra lefordítani.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése