2013. június 22., szombat

Vixx "hyde" album üzenetek: Leo & N














"hyde" album üzenet - Leo

Egy szívélyes énekesé akartam válni. Úgy tűnt, mintha a színpadon állva ez álom lenne. De ez idő alatt a verejték, ami folyt kevés volt. Az elmúlt 1 évben sok olyan pillanat volt mikor nem voltam elégedett magammal.

Most visszagondolva, köszönöm a személyzetnek a kemény munkát  éjjel nappal, a szülők imádkozását, a rajongók szeretetét, mely védett engem.

Viszonozni fogom mind azt a szeretet amit kaptam ez idő alatt a színpadon és nőni fogok. Köszönöm.















"hyde" album üzenet-N

Minden nap hosszú volt, de már elmúlt 1 év. Néha voltak nehéz napok, de ez egy olyan év volt, ahol sok dolog volt amiért hálás vagyok.

A felejthetetlen debütálás a színpadon; az érzés, hogy közelebb kerülök az álmomhoz; a családom, aki büszke rám és csendesen éljenzett vég nélkül;
és az éljenzés az én Starlight-jaimtól, a Vixx, amely 1 évvel ezelőtt nem létezett és a feltétlen szeretett amit kaptunk; az emélke azoknak az éljenzéseknek, mely hirtelen könnyeket ejtett a szememben és ahogy lehatott fejjel mentem le a színpadról....

Mindig emlékezni fogok ezekre a hálás dolgokra és a Vixx N-jé válok, aki keményen dolgozik. És Vixx! Szeretlek! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése