2013. július 11., csütörtök

Henry Lau [Interjú] a Newsen-el


Henry első saját ütemterve úgy tűnik, hogy sikeres. 

A Super Junior M -es Henry varázst hoz a koreai főzőshowba a "Master Chef of Korea Celebrity"-be. Bár Henry tevékenységei elsősorban Kínára és Tájvanra fókuszálódnak, még is csatlakozott a koreai főzőshowhoz. Az énekes azt mondta akkor kezdett érdeklődni a főzés iránt, mikor a "Final Recipe" (Végső recept) című filmet 
forgatták. Henry kijelentette, 

Henry:Hogy a főzési készségeimet javítsam  6 ~ 7 hónapos képzést kaptam a filmhez. Napi 5-6 órát arra képeztek. Sokat gyakoroltam a gyümölcsökkel és zöldségekkel, szeretem az uborkát. Azt hiszem több mint 100-szor vágtam eddig. Gyakran szereztem sebet, de most tudom hogy használjam a módszereket így nem esik bajom. A Tűz-show nem semmi, tanultam a chef-től.  Csak néztem oldalról mit csinál és utánozták mivel olyan nagyszerű volt. Először megijedtem és csaknem megérintette a tűz az arcom...de később eltűnt a félelmem. Most a nagyobb tűz a legjobb.  Az ok, hogy megmutattam a Tűz-show adást a rajongók voltak. A serpenyő először nagyon forró volt, rizzsel vagy babbal gyakoroltam.

A március 8.-ai rádióadásban Henry első helyezett lett a  rejtély dobozban. 

Henry:Keményen dolgoztam minden epizódnál korábban is de képtelennek tűnt az első hely...és végül, megkaptam az első helyet. Korábban gondjaim voltak az ételemmel, de abban az időben minden helyes volt. Koncentráltam és átadtam minden figyelmemet  a részletekre. Nagyon boldog voltam, hogy első lettem. 


Henry büszkélkedhet a kifogástalan ízlésére és, hogy ő a kínai konyha mestere:


Henry:Nagyon magabiztos vagyok a kínai konyhában. Nem tudom, hogyan készül a koreai konyha, de tudom az ízét. Mikor megízlelek valamit, tudom, hogy mi valósult meg. 


Henry küzdött az első pár fordulóban, mikor  hajat találtak az ételében és amikor 
elfelejtette eltávolítani a garnélarák székletét. 

Henry:100% hogy nem az enyém. Szőke hajam van de az fekete volt.  Az, hogy nem vettem észre az én hibám volt.  Sok időm volt, de utoljára tettem bele a garnélarákot így siettem.


Kim Sohee séf a bíró tiszteletben tart mert ő a legkeményebb.  A szemöldökeit nagyanjának hívta, de már nem. 

Henry:Nem hívtam a szemöldökeit nagyanjának többé.  Ő a legjobb.  Kedvelem mindhárom bírót, de nehezen kapni Kim Sohee séftől bókot kapni  ezért megpróbálom a legjobbat kihozni magamból. 

Arra a kérdésre, hogy ki gondolta, hogy nyer 
Henry ezt mondta: 

Henry:Nagyon meglepett az első epizód.  Mindenki jól teljesített így azt gondoltam  100%, hogy ki fogok esni. Néhány epizód után azt hiszem, hogy a szakértelem kezdett előjönni. Kim Sung Soo sunbaime  nagyon jó volt az elején. Most, Fei jól szerepel, úgyhogy azt gondolom, hogy győzni fog. 


Ez Henry első személyes menetrendje Koreában és mikor meg kérdeztem hogy  hogyan 
élvezte, ezt válaszolta:

Henry:Sok tevékenységet akarok Koreában. Szeretek főzni de zenélni akarok és színészkedni is.  Elakarok játszani egy bevándorlót. Kérlek mond a producereknek, ha szükségük van egy külföldi szereplőre
csak használják Henry-t. Nekem nem kell azon lennem, hogy úgy nézzek ki, mint egy bevándorló.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése