2013. augusztus 18., vasárnap

SHINee [Interjú] az L'Officiel Hommes Koreával 2013 március



ONEW
Kérdés:Mi az aZ üzenet, amit ezzel az albummal próbáltatok küldeni?
Válasz:Minden bizonnyal SHINee!

K:A musical-jeid sikeresek voltak.
V: Mikor a <Brothers Were Brave-n> vagy a <Rock of Ages-en> dolgoztunk, úgy éreztem ez a terület igazán bájos.  Ha kapok egy lehetőséget, ez olyan valami amit a jövőben is folytatni akarok.

K:A SHINee egy extrém stílusú csapat. Kíváncsi vagyok, hogy milyen az egyszerű ruha?
V: Kizárólag fellépéseken vagy hivatalos eseményeken hordjuk,  az a típus vagyok, aki a kényelmes stílust szereti.

K:Mit szeretnél elmondani magadnak erre az évre?
V:Legyek egészséges.


JONGHYUN

K:Ebben a hónapban egy  photoshoot készült mielőtt visszatértetek. Mi a helyzet az album előkészületekkel?
V: Végeztünk. Most jön ki!

K:Hogyan érnéd el, hogy az emberek számítsanak erre?
V:Képes leszel, hogy láss egy új SHINee-t amit nem láthatnál a múltban.

K:Ez a harmadik albumotok. Van valami különség az előzőhöz képest?
V:Ez egyszerű megpróbáltunk valami újat.

K: Elégedett vagy magaddal?
V:Még mindig sok a hiányosságom mint művész. De az életben, legalább 60 pontot akarok adni magamnak (nevet)

K:Mondj valamit nekünk a minden napi életedről, például milyen zenét hallgatsz vagy milyen stílusú tetszik?
V: Szeretem az érzelemteli R&B zenét így gyakran hallgatom őket.

K:Jövőbeli terveid?
Megpróbálok producerré, zeneszerzővé válni.




KEY

K:6 év telt el a debütálásotok óta. Milyen idő volt ez öt srácnak, aki együtt költötte azt?
V:Mi mind elkezdtünk sokkal többet beszélni. A munkánkról és zenénkről kifejezzük a véleményeinket. Azok a vélemények virágoztak és képesek voltunk, hogy jól megalapítsuk SHINee azonosságát. És azt gondolom, hogy szellemileg sokkal erősebbé váltunk.

K:Mik a terveid 2013-ra?
V:Mióta kijött a harmadik teljes albumunk aktívan promótáljuk.  Mikor a "Sherlok"-ot promótáltuk a múlt évben, tudtuk, hogy sokan csalódottak mert a promóciós idő rövid volt. Azt akarjuk, hogy több alkalmunk legyen arra, hogy ebben az évben találkozzunk a koreai rajongóinkkal. Ez jó volna, ha várják az új albumunkat.

K:Milyen zene vonz, ami más mint a SHINee zenei világa?
V:Under hip-hop.

K: A SHINee mindig forró téma a szenzációs stíluson keresztül. Szerintem a tiéd különösen jó.
V:Nekem sok érdeklődésem van a divat iránt. De nincs különösebb stílus amit szeretek vagy ragaszkodok hozzá. Ehelyett minden nap más stílusú ruhát próbálok. Nem számít, hogy milyen ruhát viselek a végén a legfontosabb dolog a személyiségem.

K:Azt gondolom, hogy jól fogod érezni magadat, ha a munkád valami módon kapcsolódik a divathoz.
V:Ha kapok esélyt...... Ki akarom próbálni az MC-zést vagy rádiós DJ-t és így tovább.

K: Milyen számmal fejeznéd ki az elégedettséged, mint művész, mint magad és az életed?
V:23 pont és 23%. Hasonló szám, mint a korom.



MINHO
K:Ez egy hosszú idő volt. Hogy voltál?
V:A múlt évben aktív voltam mint színész a  <For You In Full Blossom>-on keresztül. Ez
egy jó tapasztalat volt és sok dolgot átéreztem. Ha kapnék alkalmat szeretném
újra kipróbálni a színészetet. Különben is nagyon elégedett vagyok az életemmel. Minden nap élvezetes és izgalmas.

K:Elég sok idő telt el azóta, hogy debütáltál és főleg zenei előléptetéseket tettél.
V:Ennek köszönhetően, tudtam kipróbálni mindenféle zenét. Meg akartam mutatni a különböző típusú zenét.

K:Hogyan értékeled magad mint művész?
V:A debütálásom korai napjaival összehasonlítva, sokkal el lazultabbnak érzem magamat, amikor adásokat teszek. Még mindig azt gondolom, hogy hihetetlenül hiányoló vagyok, hogy ráadásul magamnak adok egy pontszámot.

K:Hogyan érzed magad a visszatérésetek előre haladtával?
V:A sokféle tapasztalatommal alapítványként meg akarok mutatni a rajongóknak egy döbbenetes előadást. Be akarjuk mutatni majd SHINee különböző bájait.

K:Mondj valamit az új albumotokról.
V:Valamit kipróbáltunk, amit senki nem próbált ki. És természetesen keményen dolgoztunk hogy hozzá adjuk a  SHINee színét. Amikor hallgatod a zenét, érezni fogod, hogy határozottan SHINee.

K:Egy szó magadnak 2013-ra!
V: Nőjünk!


TAEMIN

K:Emlékszem,hogyan néztél ki mikor debütáltatok, de most már kész felnőtt vagy!
V:Azt lehet mondani, hogy. Azt hiszem, ezért sürgettem  magam jobban.

K:Például?
V:Az a típus vagyok aki szigorú magához. Élesen gondolkodtam arról, hogy mit hiányolok magamból más emberekkel összehasonlítva.

K:SHINee jól ismert, mint SHINee. A többi tag már kipróbálták magukat  musical-ekben , színdarabokban stb. Elszalasztottad azokat az alkalmakat, mert te vagy a maknae vagy neked nem voltak szándékaid?
V:Nem igazán vannak terveim a zenén kívül. De fokozatosan más dolgokat ki akarok próbálni, úgyhogy minden fajta dologra gondoltam.

K:Milyen zenét szeretsz személy szerint?
V:Hallgatok amerikai indie banda Fun dalait gyakran. Szeretek pop zenét, mint Bruno Mars, és így tovább.

K:Milyen stílust szeretsz általában?
V:Kényelmes ruhákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése