2013. augusztus 11., vasárnap

LED Apple [Interjú]


#1.
Question:Örvendek a találkozásnak. Mit jelent a csapat nevetek a "LEDApple" ?

Answer:A LED jelentése ragyogó fényes, mint L.E.D. a színpadon, az Apple pedig frissesség, ez azt jelenti, hogy mi frissek vagyunk mint az alma.

Q: A "How dare you" (Hogy mersz) single tetszik. Ezzel a single-lel milyen zenei stílust akartok megmutatni?
A:Az elektronikus hangzást. Nem megfeledkezve a lényegről mint banda. Amit megakartunk mutatni a zenei stílus kombinálásával az a retro érzet és 21. századi hangzás.

Q:Kérlek mutasd be a jelenlegi cím adó dalt "Somehow met by chance" (Valahogy véletlenül találkoztak)
A: A címadó dalunkon "Somehow met by chance" a zeneszerző Shin SaDong HoRaeng és G-fla' gitárosával, aki közeli ismerősünk dolgoztunk. A szöveg az ország egyik legnépszerűbb dalszövegírójától Kim IhNa és természetesen tőlünk a LEDApple-től származik.   Így megmutatva mindenkinek egy erős fellépést és egy intenzív hangzást.



#2.
Q:A színpadon, egy új koncepciót hoztatok létre. Most már az úgynevezett "PerformanceBand", amely felhívta a figyelmet a koreográfiával, ami szerintem egy egyedülálló koncepció.  Mint új banda mit próbáltok megkísérelni?
A:Megakarjuk mutatni a szenvedélyünket az élénk előadásainkon és az erőteljes zenénken keresztül. Megmutatjuk a különböző koncepciónkat mint banda a jövőbeni fellépéseinken keresztül.

Q:Mikor felléptek a színpadon, olyan érintő képernyő-eszközöket, veszünk észre, amik nagyon csúcs technológiásak, ki az a tag aki használja ezt?  Ezek az eszközök milyen érzést adnak hozzá az előadáshoz?
A:Én, KeonU. Mivel mi egy banda vagyunk, erre teszünk rá egy elektronikus koncepciót. A dob, basszus és a gitár hangja nagyszerű, de hiányzik az elektronikus hangzás. Mint DJ, én a vagyok felelős az elektronikus hangzásért.


Q:  Mi az oka, hogy az éneklést választottad a tanulmányaid befejezése helyett?
A: Annyira szeretem a zenét, úgyhogy úgy eldöntöttem, hogy elérem Koreába, hogy felvételizzek. Középiskola óta az álmom volt.

Q:KwangYeon a "Someone Met By Chance" MV-ben együtt dolgoztál Nam Gyuri-val, volt bármilyen ügyetlenség?
A: Először aggódtam, mert ez volt az első alkalmam, hogy valakinek egyenesen a szemeibe nézzek. Ott volt az a pont, ahol meg kellett mentenem magamat és azt mondogattam magamnak, hogy megtudom csinálni, ez könnyű számomra.

Q:HyoSeok, azt hallottuk, hogy mikor a többi taggal vagy vidám vagy és  sok aegyo csinálsz, milyen vicceket vagy aegyo szoktál csinálni, hogy elkapj egy másik tag figyelmét?
A:HyoSeok:Nincs semmi ilyesmi.
Hanbyul:Talán ő maga sem tudja. Bár a tagok között, Hyoseok nem tesz
sok aegyo,de szeret viccelni. Mindazon által ő annyira érett.
HyoSeok: Ez nem így van. Én csak elegáns vagyok.

Q:KyuMin, a debütálás előtt már volt karriered mint magazinok és különféle tevékenységek modelljeként, ez mikor kezdődött?
A:A középiskola második évében hirtelen megnyúltam és azután az utcán felajánlotta nekem valaki, hogy modellt farag belőlem, és azt hiszem ezután kezdtem el modellkedni magazinoknak.

Q:YoungJun, mikor volt az első alkalom, hogy elkezdtél gitározni tanulni?  És mi az oka, hogy a LEDApple szó vivője lettél?
A: Miután láttam az X-Japan nevű bandát, gitározni akartam így beiratkoztam egy középiskolai zenei kurzusra. Ezután elkezdtem tanulni gitározni és máig gitározom. Mialatt az albumot készítettük, tudtam az érintő gitárról és sok ember azt mondta, hogy ez mennyire menő. A jövőben többet szeretnék mutatni a személyiségemből. És hogy szó vivő vagyok, gondolom azért mert csak azokról a dolgokról beszélek amik fontosak.

Q:KeonU, részt vettél film zenékben. Úgy tűnik sok érdeklődésed van a film/filmzene iránt ugye?
A: Nem akarom csak a film zenéjeként osztályozni. Voltaképpen, az, amit hívtunk, film zene sok különböző műfaj a helyzettől függ. Mióta tapasztaltam a különböző műfajait úgy látszik, hogy természetesen érdeklődöm a film zenék iránt.

#3.
Mióta álmodtatok arról, hogy énekesek lesztek?
A: 
HanByul:Ausztráliában mikor először mentem el egy karaoke bárba az emberek váratlanul azt mondták, hogy jó hangom van. Úgy éreztem, hogy mélyen megérintettek a szavaik. A karaokénál énekeltem a vezető Kim Gun  egy dalát. Szerettem megszemélyesíteni egy másik személy hangját.
KwangYeon:Sok elképzelésem volt, hogy énekes leszek mikor fiatal voltam. Elkezdtem basszuson játszani, amikor  középiskolában voltam gólya, azután kerestem annak az útját, hogy hogyan tudnám javítani a készségeimet, miközben alkalmakat kerestem, felvételiztem a Startory Entertainment-nél, azután végül csatlakoztam LED Apple-höz.
KyuMin: Mikor ötödik osztályos voltam az általános iskolában volt egy tanárom, aki vokalista volt egy bandában.  Abban az időben, mikor a diákok figyelme lankadt az óra közepén elővette a gitárját és játszani énekelni kezdett nekünk. Azt hiszem, hogy ez ihletett meg engem.  Mai napig tartom a kapcsolatot a tanárommal és egy csomó tanácsot kapok tőle.
KeonU:Bár élveztem az éneklést, nem üldöztem az álmot, hogy énekes legyenek. Szeretek komponálni, mert szeretem a zenét azóta  részt vettem egy gyártási film filmzenéjének az eljárásában.
HyoSeok: Középiskola első évében kezdtem dobolni egy templomban. Ezután folytattam a tanulmányaimat Art Középiskolában és így találkoztam a zenei világgal.
YoungJun: 13 éves voltam mikor találkoztam a Buzz zenekarral és beleszerettem. Ezután folytattam a tanulmányaimat egy gyakorlati zenei középiskolában mikor sikerült megnéznem az FT Island előadását. Azt hiszem akkor alakult ki ez az érzés.

Q:Milyen zenésznek akarod azt, hogy elismerjenek?
A:Csak azt akarjuk, hogy együtt tudjunk játszani a saját zenénket még hosszú ideig. 40 év múlva pedig akarunk egy világ körüli turnét és, hogy a világ zenei ipara emlékezzen a nevünkre.

Q: Kérlek beszéljetek a jövőbeli terveitekről.
A:Sokat akarunk mutatni az élő közvetítések keresztül és a dalainkról többet elmondani. Azután keményebben fogunk dolgozni, hogy jobbak legyünk.

Q:Köszönöm az interjút. Zárásképpen mondjatok valamit.
A:Élvezted az interjút? Mert keményebben fogunk dolgozni a jövőben kérlek kövessetek minket figyelemmel és küldjetek nekünk sok szeretett. Ez a LED Apple.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése